Obiektywy do bezlusterkowców (OM System, Voigtlander, 7Artisans, Tamron)
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw OM System M.Zuiko Digital ED 90 mm f/3.5 Macro IS Pro - Zapytaj o Mega ofertę!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Świetna wydajność optyczna w porównaniu z obiektywami o długości ogniskowej 180 mm. Doskonałe możliwości fotografowania w zbliżeniu z maksymalnym powiększeniem x4. Odporność na pył, kurz i zachlapania - klasa ochrony IP53; swoboda fotografowania w każdych warunkach. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwiająca fotografowanie z ręki.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Fujifilm z mocowaniem X.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.